Tuesday, February 28, 2012

Pertama Kali

Tajuk habis kacau :D 
1stly kau masuk sini aku tengok wajah dia aku punya suka
tuhh fuh tak boleh bayang (tinggi macam apa tah) hehe aku punya
imagine tak tahu nak cakap mcmmana dah.hee lepas Pertama kali aku
keluar dengan dia jujur aku cakap kau yang boleh faham aku kan sayang !
haha,aku tahu kau masih susah nak percaya kan aku tapi percayalah
allah akan tunjuk jika hati kita benar benar ikhlas terhadap diakan :')
aku tak nak paksa kau untuk percayakan aku,malah aku nak kau kenal
aku dengan lebih lama dulu,itu lagi elok bagi aku.dah kenal
hati masing masing memang senang,jujur lagi aku kat sini
aku usaha untuk menyayangi kau lebih dari hari hari sebelom ni
thanks 4 evrrything aisyah untuk percayakan hakiem 
i relly love youu until my last breath <3

No comments:

Post a Comment